Followers

Sunday, October 24, 2010

What happened?? I wanna be d old me..

Sy pun tak tau apa yg berlaku ngan sy ni..skejap mcm ni, kejap mcm tu..kdg rasa bodoh pun ada.. but i know sy mc berharga somehow (atleast to GOD, that is good enough more than anything else..), so sy selalu cuba nafi negative things like that dr cuba mpengaruhi.. but....susah ow!!! aaarrrgghhhhh...

What i know now..sy mahu jd sy yg dulu.. hepi2..xperlu worry apa2..organised.. tp i seem to lost those now..pegi mana 'mereka' semua..i need 'u guys'..come back... :'( i wanna be d old me!!

uhuhuh~ tp...fikir2 balik..mmg ada something yg perlu sy betulkan dlm hidup sy.. thing that going on now..it's not ok..it's not!! from few days ago, i've been praying for this..n the answered came to me yg sy perlu pulihkan 'perkara' tu dulu..baru sy akan dpt diri sy semula..yeap, i will do that..but i don't have the strength.. GOD why.... :'( i wanna be d old me...

kenapa sy perlu takut?? aduuhh..sy mmg pernah cuba bersuara..tp bila perkataan2 dlm minda sy tu cuba keluar, byk benda lain akan stop itu dr berlaku.. eeiiiissshh~!! tolonglah.. sampai bila?! Tuhan...I'm sorry God... I don't wanna live like this..sy mau mcm dulu.. really...i wanna be d old me..

I WANNA BE D OLD ME...! huhuhu~ pray for me..thanx...

No comments:

Post a Comment