Followers

Monday, March 7, 2011

Sekian Lama..!

Setelah begitu lama sy hilang, akhirnya timbul jg sy.. sy g mna? tenggelam? ow tidak.... haha.. I've been busy with a few things.. One of them is ofcourse MCB..yeah~ actually xlah busy sgt pun. Latihan is only about 2hours a day, monday - saturday ja.. tp, haih...ujung2 sem siapa x paham kan.. mmg assignments berlambak, test n quiz kena study.. aiyaa~ kena plak ngan org pemalas cam sy ni... dowh! sgt2 kena.. huhu.. ow yeah, pasal MCB..

geng2 yg mantap!

the trophy!

erm...ni 1st tyme sy join n it was WOW!! walaupun kami simple2 ja (sy rasa lah) tp we got 3rd place.. yippie~! oklah.. xkecewa n worth d effort la bagi sy after a month of practice. hehehe~ gambar2 d atas ni telah d curi d FB spt biasa sbb I don't any of my own.. so credits to d real owners la... ^^ happy dpt join, n I hope I can join this again next year..haha~ Ciao!

No comments:

Post a Comment